به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت از اختصاص ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های این شهرستان خبر داد.

حامد همتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به وضعیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیارد تومان در سه ماهه سال آخر سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات مشاغل خانگی تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از مبلغ پرداخت‌شده تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان واجد شرایط مربوط به اعتبارات بانک توسعه تعاون لرستان بوده که در سه ماهه چهارم سال گذشته پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت با اشاره به رتبه سوم این شهرستان در ارزیابی اداره‌کل کار لرستان، عنوان کرد: ۴ طرح سردخانه، تولید دستمال کاغذی، اصلاح بذر و طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان معرفی در آستانه دریافت اعتبار است.

وی از تشکیل کمیته تخصصی در فرمانداری کوهدشت برای عدم انحراف تسهیلات اشتغال‌زا خبر داد و بیان کرد: هدف از تشکیل این کمیته استفاده درست از منابع و اعتبارات اختصاص‌یافته با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی است تا به متقاضیان واحد شرایط برای ایجاد اشتغال پرداخت شود.

همتی با بیان اینکه خط ویژه اعتباری با درخواست اداره تعاون کوهدشت برای احیای تعاونی‌ها و فعال‌شدن تعاونی‌های راکد در سفر اخیر معاون تعاون وزارت کار اختصاص یافت، گفت: در این راستا مبلغ ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات در مرحله اول ابلاغ شد.

  • منبع خبر : تسنیم