نماینده مردم دیر، کنگان، جم عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سمت ایجاد اشتغال تنها از گذرگاه مهارت آموزی و توجه ویژه به این آموزش‌ها محقق خواهد شد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی در نشست با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان، می‌گوید: ارائه آموزش‌های مهارتی از سوی این سازمان راهکاری اساسی برای کاهش مشکلات کشور و استان بوشهر در حوزه اشتغال است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به باور عمیق قلبی خود به نقش مهم و اثرگذار آموزش‌های مهارتی در بهبود وضعیت اشتغال و کسب و کار در استان بوشهر، گفت: با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان می‌توان نهایت بهره برداری از آموزش‌های مهارتی را در جهت توسعه اقتصادی کشور و استان بوشهر برد.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ مهارت آموزی در سطح جامعه به ویژه در میان جوانان، و جویندگان کار، عنوان کرد که فرهنگ پشت میز نشینی به عنوان فرهنگ غالب در بین جوانان رسوخ پیدا کرده که همین امر باعث غفلت این قشر از جامعه نسبت به آموزش‌های مهارتی شده است که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی ذیربط در کنار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در جهت تحقق این مهم گام بردارند.

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت عظیم اشتغال در جنوب استان بوشهر منشأ بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را بیکاری عنوان کرد و گفت: مهارت آموزی نیازمند ترویج است که این امر با همکاری بخش خصوصی و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس محقق خواهد شد.

  • نویسنده : فاطیما عباسی