بارگذاری آثار در سامانه جایزه فیروزه تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد، پیش از این مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند ماه اعلام شده بود.

بارگذاری آثار در سامانه جایزه فیروزه تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد، پیش از این مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند ماه اعلام شده بود.

به گزارش آماج خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نقل از معاونت امور فرهنگی، هشتمین دوره «جایزه فیروزه» با محوریت حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی و سه رویکرد ایده‌های استارت‌آپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری‌شده و فعال، در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه سازی به منظور هم افزایی شرکت کنندگان صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور، معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان‌ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین المللی و ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده ها با افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی از اهداف برگزاری جایزه فیروزه است.

لازم به ذکر است برگزاری جشنواره حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی استان‌ها به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی https://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir که دبیرخانه جشنواره کالاهای فرهنگی مستقر در اداره کل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت‌های فرهنگی طراحی نموده است، انجام می‌شود و دسترسی به اطلاعات لازم در خصوص بارگذاری اطلاعات اثر و یا آثار متقاضیان شرکت در جشنواره استانی با ورود به لینک فوق امکان‌پذیر است.

  • نویسنده : محمد جواد فرمان پور
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان