سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: زمان ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ۱۴۰۰ تا اول دی تمدید شد.   روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور؛ پیرو اطلاعیه مورخ ۱۸/۰۹/۱۴۰۰ به اطلاع متقاضیان می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات برای افرادی […]

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: زمان ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ۱۴۰۰ تا اول دی تمدید شد.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور؛ پیرو اطلاعیه مورخ ۱۸/۰۹/۱۴۰۰ به اطلاع متقاضیان می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات برای افرادی که تا این تاریخ (۱۴/۰۹/۲۴۰۰) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۱۰/۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند؛ لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

 

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

  • نویسنده : مائده ستارزاده