معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرضا گفت: برای نخستین بار تور مجازی ٣۶٠ درجه شهرضا در ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین شده است.

به گزارش آماج‌خبر به نقل از مهر، محمد مهدی مولائیان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرضا با اشاره به تنها تور مجازی ۳۶۰ درجه در شهرضا، اظهار داشت: تور مجازی ٣۶٠ درجه با هدف معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهرضا در پی درخواست مردم تهیه شده است.

 

وی افزود: در این پروژه بازار شهرضا، مسجد جامع، باغ وحش فلزی، باغ بانوان، باغ خانواده، امامزاده شاهرضا، انار، سمنو، سفال و دیگر امکان را معرفی کرده ایم.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرضا بیان کرد: با قرار دادن لینک، به زودی مردم می‌توانند به آسانی وارد تور شوند و از این تور مجازی و مهیج استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: این تور به صورت نه تصویر هوایی ٣۶٠ درجه، ٣٨ تصویر زمینی ٣۶٠ درجه که هر عکس از ترکیب بین ۴٠ الی ۶٠ فریم عکس به دست آمده همراه با پردازش رنگ، جمعیت و اشیا متحرک تشکیل شده است.

 

مولائیان تصریح کرد: این پروژه قابلیت توسعه و پیشرفت را دارد و مردم می‌توانند با ارائه پیشنهادات خود در توسعه این پروژه گامی بردارند.

 

وی گفت: یکی از قابلیت‌های برنامه این است که با کلیک کردن روی هر پدیده و مکان، توسط فایل صوتی توضیحاتی درمورد آن مکان بیان می‌شود.

 

  • نویسنده : سارا جباری