معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۷۷هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای دربین میان رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

ضا شیرین زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل شهرستان مشگین شهـر با اشاره به توزیع ۷۷هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اظهار کرد: در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به‌صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

شیرین زاده از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی رانندگان و فعالان عرصه حمل ونقل استان قدردانی کرد و از صدور ۱۸۲ هزارو ۳۲۵ برگ بارنامه خبر داد.

  • منبع خبر : فارس