همزمان با دهه کرامت با حضور خدام حرم رضوی در اجرا طرح سفره‌های مهربانی بیش از هشت هزار بسته معیشتی به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان بین نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ جانشین رئیس ستاد دهه کرامت استان بوشهر؛ با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی در ایام دهه کرامت در استان اظهار داشت: دهه کرامت با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و تا سالروز ولادت امام رضا علیه‌السلام ادامه دارد.

مهران خورده‌بین مقدم با اشاره به تدوین بیش از ۴۰۰ برنامه در این ایام افزود: کاروان خدام حرم رضوی با استقبال با شکوه مردم وارد بوشهر شدند و برنامه‌های خود را در شهرها و روستاهای مختلف آغاز کردند.

وی از اجرا طرح سفره‌های مهربانی در استان خبر داد و تصریح کرد: همزمان با ورود خدام بارگاه منور علی بن موسی الرضا (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پنجمین مرحله طرح «سفره‌های مهربانی» به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان آغاز شد.

جانشین رئیس ستاد دهه کرامت استان بوشهر از آغاز توزیع توزیع بسته‌های معیشتی خبر داد و بیان کرد: همزمان با دهه کرامت با حضور خدام حرم رضوی در اجرا طرح سفره‌های مهربانی ۸ هزار و ۵۳۳ بسته معیشتی به ارزش ۱٫۵ میلیارد تومان بین نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود.

 

خورده‌بین مقدم این بسته‌های معیشتی را شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و روغن دانست و تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است که بین خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد نیازمند از طریق کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌ها شناسایی می‌شوند افزود: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی روزانه گوشت قرمز گرم در اختیار افراد نیازمند قرار می‌گیرد.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی