مدیرکل‌راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های زیر ساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، عبدالله بهادری با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های زیر ساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان ایلام به پروژه‌های فعال راهسازی در استان ایلام اشاره و محور ارتباطی ایلام به مهران را به جهت تردد روان و ایمن برای زائران اربعین حسینی را بعنوان اولویت نخست بیان کرد و بیان داشت: علاوه بر این محور که به برکت اربعین در حال تکمیل و بهره وری و ۴ بانده شدن است، توزیع اعتبارات و پروژه‌های راهسازی به عدالت در ساسر استان درحال اجرا است.

وی بعنوان نمونه به پروژه ۴ خطه کردن خروجی شهردره‌شهر به پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: این محور در دو قطعه در حال تبدیل شدن به بزرگراه است.

وی در تشریح وضعیت این محور مواصلاتی و موثر در تردد شهروندان شهرستان‌های حوزه جنوبی استان ایلام خاطرنشان کرد: پروژه به طول ۱۲ کیلومتر است که  نزدیک به ۳کیلومتر این مسیر در مرحله آسفالت قرار دارد و تلاش خواهد شد عملیات اجرایی مابقی این قطعه تسریع شود.

بهادری، طول قطعه دوم را ۶ کیلومتر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی قطعه دوم با رفع معارضین محلی و جابجایی لوله انتقال گاز و خطوط انتقال برق سرعت یافته و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد پیشرفت مناسب این طرح باشیم.

  • نویسنده : زهرا شهبازی