مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پل روگذر مرحوم راهدار دره شوری توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از مهر، علیرضا محمدیان در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر احتمال ریزش و حادثه ساز شدن پل روگذر مرحوم راهدار دره شوری در محور اصفهان – نائین اظهار داشت: خسارت وارد شده به پل در اثر برخورد بار ترافیکی در حال عبوراز محور بوده که در اثر برخورد تیر کناری عرشه پل در یک مقطع دچار شکستگی بتون رویه میلگردهای به کار رفته در تیرآهن شده است.

 

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه مهندسان متخصص نسبت به بازدید و بررسی برای ترمیم مقطع اقدام کردند و در حال حاضر طرح تخصصی ترمیم سازه و محل خسارت در حال تهیه است و پس از تهیه طرح به زودی عملیات ترمیم انجام خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده هیچ گونه خطر یا تهدیدی برای بارهای عبوری از روی پل وجود ندارد و راهداران نیز به صورت روزانه نسبت به بازدید و انجام عملیات راهداری بر روی پل مرحوم راهدار دره شوری اقدام می‌کنند.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان