رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) از تولید 90 برنامه رسانه ای تفسیر قرآن کریم به سه زبان عربی، اردو و تایی با موضوع امت اسلامی برای پخش در شبکه های بین المللی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، کمال ثریا اردکانی، با اشاره به برنامه‌های اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این اداره، ۹۰ برنامه ویدیویی تفسیر قرآن کریم با موضوع امت اسلامی را برای پخش در شبکه های بین المللی و صفحات مجازی آستان مقدس در ماه مبارک رمضان تولید کرده است.

وی ادامه داد: ۳۰ برنامه تفسیر قرآن کریم به زبان عربی توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخ جواد امین با همکاری شبکه ولایت تولید شده است که در ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می شود.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: ۳۰ برنامه ویدیویی تفسیر قرآن کریم به زبان اردو نیز توسط حجت الاسلام مولانا علی عباس خان با همکاری شبکه هدایت تی وی برای پخش در ماه مبارک رمضان تولید شده است.

وی گفت: ۳۰ برنامه ویدیویی تفسیر قرآن کریم به زبان تایی نیز جهت پخش در صفحات تایی زبان اداره امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س) در شبکه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان تولید شده است که هر روز یک ویدیو بارگذاری می شود.

  • نویسنده : زهرا آقاجانی