نماینده ولی فقیه در استان یزد: نیرو‌های تیپ الغدیر وارثان همرزمان شهید خود در دوران دفاع مقدس هستند و باید در حفظ و نگهداری این مهم بسیار کوشش کنند.

به گزارش اماج خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده و جمعی از افسران ارشد تیپ الغدیر یزد به مناسبت ایام سالروز تشکیل این تیپ گفت: وفاداری، نیت پاک و اخلاق مومنانه، از ویژگی‌های بارز افراد تیپ الغدیر در زمان جنگ بود و سپاهیان الغدیر باید این سه مشخصه مهم را همیشه در تمام ابعاد کاری، زندگی و شخصیتی خود در نظر داشته باشند.

وی فعالیت‌های تیپ الغدیر را مبتنی بر خلوص نیت و گره گشایی از کار مردم دانست و تصریح کرد: کارکنان تیپ الغدیر وارثان همرزمان شهید خود در دوران دفاع مقدس هستند و باید در حفظ و نگهداری این مهم چه از نظر اخلاق و رفتار و چه از نظر نحوه عملکرد، اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه یزد، تلاش مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس را تلاشی خدایی عنوان کرد و افزود: هم مردم و هم رزمندگان جبهه حق علیه باطل، در آن دوران با نیت خدایی و خلوص نیت همه تلاش خود را به کار گرفتند تا از خاک کشورمان دفاع کنند و افراد بزرگ و ارزشمندی برای رسیدن به این هدف مهم جان خود را فدا کردند که باید همواره قدردان خون و تلاش این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: اخلاص و معنویت از ویژگی‌های مهم رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که سپاهیان باید این ویژگی‌های مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

ناصری، فعالیت‌های تیپ الغدیر را بسیار بزرگ توصیف کرد و اظهار داشت: هر کجا که تیپ الغدیر حضور پیدا کرد، کار‌های بزرگی را به سرانجام رساند و سپاه الغدیر هم در این راستا باید فعالیت‌های هدفمند و کمک کننده را انجام دهد.

  • نویسنده : فاطمه همتی