سخنگوی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ممکن است دوباره امکان تمدید این زمان فراهم شود، اما فعلا ثبت نام افراد جدید و جامانده تا پایان روز چهارشنبه چهارم خرداد تمدید شده است.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی تا چهارشنبه تمدید شد.

طیبه حسینی افزود: هیچ محدودیتی برای کد ملی افراد وجود ندارد و همه سرپرستان خانوار که تاکنون یارانه دریافت نکرده اند و یا به هر علتی یارانه آن‌ها حذف شده است و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده و یا انصراف داده بودند، امکان دریافت یارانه برای آن‌ها فراهم شده و می‌توانند در سایت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به نشانی my.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

وی از همه هموطنان خواست که ابتدا کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند و پس از دریافت پیام ” شما یارانه دریافت نمی‌کنید” وارد سامانه my.gov.ir شوند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

خانم حسینی گفت: تنها افرادی به پلیس +۱۰ مراجعه کنند که بخواهند سرپرست خانوارشان را تغییر دهند، مانند دختر خانمی که ازدواج کرده و می‌خواهد از خانواده پدری جدا یارانه بگیرد و یا آقا پسری که ازدواج کرده است که این افراد برای این که یارانه مستقل بگیرند می‌توانند به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و بعد از آن نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

 

وی افزود: خانم‌هایی هم که از همسرشان جدا شده باشند می‌توانند با داشتن مدارک طلاق نامه و شناسنامه برای جداسازی وگرفتن یارانه مستقل به پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

 

سخنگوی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها تاکید کرد؛ همه افرادی که می‌خواهند اقدام به ثبت نام جدید کنند و یارانه بگیر نیستند، به هیچ عنوان لازم نیست به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و فقط کافی است که آن‌ها به سایت سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها به نشانی my.gov.ir مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

  • نویسنده : فاطیما عباسی