استاندار بوشهر گفت: جابه‌جایی ته لنجی و همه کالا‌های مجاز وارداتی بین تمام شهرستان‌های این استان با مصوبه شورای تامین آزاد شد.

احمد محمدی زاده بیان کرد: خودرو‌های شوتی که کالا‌های وارداتی را حمل می‌کنند برای اینکه تحت تعقیب پلیس بودند همواره با سرعت و از مسیر‌های غیر مجاز تردد می‌کنند و این اقدام آنان منجر به بروز حوادث خطرناکی برای خودشان و مردم می‌شود.

 

وی ادامه داد: سرعت بالای خودرو‌های شوتی در این چند سال منجر به تلفات زیاد انسانی و ثبت حوادث خطرناکی در این استان شده است.

 

او همچنین خطاب به رانندگان خودرو‌های شوتی گفت: از این به بعد هیچ مشکلی در زمینه جابه‌جایی کالا دربین شهرستان‌های استان بوشهر وجود ندارد و پلیس شما را تحت تعقیب قرار نخواهد داد پس با رعایت قوانین و رعایت سرعت مطمئن از سلامت خود و مردم مراقبت کنید.

 

محمدی زاده تاکید کرد: البته به همین تناسب خروج کالا‌های همراه ملوان از سطح استان به استان‌های دیگر ممنوع است و هیچ کالایی نباید از این استان به صورت عمده خارج شود بلکه کالا‌های ته لنجی باید در مغازه‌های شهرستان‌های مختلف استان عرضه و گردشگران و مسافران با حضور در بوشهر و سایر شهر‌های ساحلی، در کنار تفریح و گردشگری، خرید خانگی خود را نیز انجام دهند.

 

  • نویسنده : معصومه مذکوری