جامعه جوانان متحد اسلامی در پی رحلت عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی با صدور پیامی درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی جامعه جوانان متحد اسلامی، در پی رحلت عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی جامعه جوانان متحد اسلامی پیام تسلیتی صادرکرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

ارتحال فقیه مجاهد و بصیر، ولایتمدار راسخ و یار و یاور دیرین امامین انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله یزدی موجب تاثر و تألم جامعه ارزشی، انقلابی و دوستار ایران اسلامی گردید.

فقیه مجاهدی که در عرصه‌های مختلف و در صحنه‌های گوناگون با همه وجود و مخلصانه درکنار امام(ره) و مقام معظم رهبری مدظله در راه خدمت بود.

تلاش و کوشش مرحوم آیت الله یزدی چه در مناسب حاکمیتی همانند قوه قضایه، مجلس شورای اسلامی ،مجلس خبرگان و شورای نگهبان و چه در مراکز علمی همانند حوزه و جامعه مدرسین اثربخش و فراموش ناشدنی است.

فعالیتهای تشکیلاتی، اسلامی ایشان در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم الگوی بسیار روشن و دقیقی برای تشکل‌های اسلامی_سیاسی کشور است که آگاهانه و بدون نگاه مادی به قدرت در راستای نشر اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) بوده است.

جامعه جوانان متحد اسلامی  ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله یزدی(قدس سره) را به محضر مبارک حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن عالم جلیل القدر غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را مسئلت دارد.

  • منبع خبر : آماج خبر