رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر از برگزاری نخستین جلسه هماهنگی جشنواره فروش مبلمان منبت در ملایر و در تابستان سال‌جاری خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: چندین سال متوالی جشنواره فروش مبلمان منبت ملایر برگزار شد اما متاسفانه چندسالی است به علت کرونا اجرایی نشده است؛ لذا در سال اخیر به پشتوانه ۵‌هزار ثانیه تبلیغات رایگان در شبکه‌های سراسری که توسط نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی انجام شد، این جشنواره با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و وحدت بخش خصوصی در تابستان سال‌جاری برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر افزود: باید با اقدامات خوب برند شهرستان را حفظ و در راستای ارتقای آن کوشش کنیم.

 

جلیلی تصریح کرد: کیفیت جشنواره برای ما بسیار مهم است و معاونت عمرانی هم در بحث خدمات به گردشگران آمادگی لازم را دارد.

 

فرجی شهردار و دبیر شهر جهانی ملایر در ادامه گفت: برگزاری جشنواره کار بسیار ارزنده‌ای است و در ساخت تیزر جدید آمادگی داریم. همچنین برای برگزاری نشست‌های شهرهای جهانی در شهرستان ملایر اعلام آمادگی کردیم.

 

.وی افزود: با زمان‌بندی مناسب ضمن ساخت تیزر برای شبکه‌های سراسری، هماهنگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب در همه زمینه ها انجام خواهدشد

  • نویسنده : هستی ابراهیمی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی همدان