مسابقات ورزشی «غدیر» ویژه توانخواهان بوشهری به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر و همچنین دهه امامت و ولایت، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در سالن کارکنان شهرداری برگزار شد. 

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در حاشیه برگزاری این مسابقات ضمن تبریک ایام دهه مبارک امامت و ولایت گفت: توانخواهان، بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند و مجموعه شهرداری همواره تلاش کرده که در برنامه‌های خود نگاه ویژه‌ای به این عزیزان داشته باشد.
محمد تاسا با اشاره به اینکه توانخواهان همواره ثابت کرده‌اند که معلولیت محدودیت نیست، ادامه داد: خوشبختانه توانخواهان بوشهری در اجتماعات و برنامه‌های شهری حضور فعالی دارند و مسابقات ورزشی غدیر نیز با استقبال ویژه این عزیزان برگزار شد.
به‌گفته وی، با توجه به استقبال توانخواهان از برگزاری این مسابقات، در مناسبت‌های پیش رو تا پایان سال جاری نیز برنامه‌های بیشتری با محوریت توانخواهان برگزار خواهد شد.
گفتنی است، در این جشنواره مسابقات ورزشی که در رشته‌های مچ‌اندازی، پرتاب حلقه، شطرنج، دارت و فریزبی برگزار شد توانخواهان در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.
در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ نفر از توانخواهان بوشهری حضور داشتند و در پایان به نفرات برتر هر رشته لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

  • نویسنده : محمدرضا کاشفی