لایحه انتقال حساب‌های درآمدی شهرداری به پست بانک و طرح تفکیک پسماندهای خشک از مبدأ و مقصد از مهم‌ترین لوایح رسیده به شورای شهر بوشهر در هفته جاری بود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ حجت الاسلام طاهری اظهار داشت: روحانی در مساجد، نباید صرفاً برای اقامه نماز جماعت باشد و باید مجموعه فعالیت‌هایی را برای طیف‌های مختلف افراد در محل ارائه کند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر با بیان اینکه روحانی باید در محل، برای کودک و نوجوان و حل مشکلات خانوادگی محله برنامه داشته باشد گفت: لازم است روحانی، معضلات محل را شناسایی و با دستکاه‌های مختلف ارتباط برقرار کند.

 

وی اضافه کرد: نیازمند برخورداری از روحانیونی هستیم که محدود به خواندن دروس حوزوی نباشد بلکه توانمندی کارآفرینی و نقش آفرینی در همه ابعاد را داشته باشد.

 

ایمان زندی نیا از اعضای شورای شهر بوشهر عنوان کرد: حلقه مفقوده ما در مدیریت شهری، عدم نگاه به محلات با رویکرد مسجد محوری است.

 

زندی نیا افزود: با کمک کمیسیون فرهنگی و افرادی از بیرون، یک ساختار را درون شهرداری برای ارتباط با محلات با رویکرد مسجد محوری با نام شورای فرهنگی اجتماعی محلات ذیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر طراحی کرده‌ایم که ساختار این طرح، از امام جماعت آن محل شروع می‌شود.

 

زندی نیا ادامه داد: در اعتبارات، یک ردیف محله محوری داریم که می‌تواند به ما کمک کند.

اینجا آماج_خبر است؛آماجِ خبر های مهم و موثق!

 

 

  • نویسنده : فهیمه نشاطی فر