نسشت هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان با حضور علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد که وی در این نشست بر ضرورت جهاد تبیین به منظور ایجاد اتحاد و انسجام تاکید کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، نشست هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان با حضور علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش و سایر اعضای هیئت برگزار شد.

علی درویش مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست ضمن تقدیر و تشکر به منظور حضور اعضا و مدعوین در این هیئت فرارسیدن هفته ی بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: توجه به اهداف نابی که در بسیج وجود دارد می تواند باعث ایجاد و تقویت وحدت در جامعه شود مخصوصا در این برهه از زمان که بیش از بیش به آن نیاز داریم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یکی از راه‌های افزایش وحدت را نگاه ویژه به مقوله‌ی جهاد تبیین دانست و گفت: به واسطه‌ی این نگاه و تشریح دستاوردهای انقلاب و اطلاع رسانی لازم به اقشار مختلف زمینه‌ی اتحاد و انسجام فراهم می‌شود.

علی درویشی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت اشاره کرد و ظرفیت آن را برای شناسایی نقاط قوت و پیشرفت کشور به دانش آموزان برای ایجاد حس غرور و افزایش خودباوری موثر دانست.

علی درویشی با اشاره به اجرای پویش های مختلف دانش آموزان به خصوص در حوزه حجاب و عفاف، عنوان کرد: قسمت اعظم دانش آموزان مقید به رعایت شئونات اسلامی هستند و با پای کار ماندن به بحث رعایت حجاب و عفاف، به دشمنان اجازه رخنه را برای تضعیف باورهای اعتقادی ندادند.

درویشی با اشاره به شکست دشمن، تصریح کرد: در مباحث و حوادث اخیر آموزش و پرورش استان ایلام اجازه تعطیلی حتی یک مدرسه را نداد و دشمن امید زیادی به ادامه اعتراضات داشت که خوشبختانه با مدیریت صحیح همکاران، اجازه مانور و فعالیت به فریب خوردگان دشمن داده نشد.

افزایش سرانه ورزشی، کار در حوزه امید آفرینی در بین دانش آموزان و… از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام بود.

گفتنی است مجمع استانی هیئت های اندیشه ورز استانی سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام با محوریت ((جهاد تبیین)) با حضور روسای هیئت اندیشه ورز شهرستانی و استانی و مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان استان و با سخنرانی علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، شیرخدا معاونت سیاسی سپاه استان، علیپور مسئول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان، بادفر ریاست محترم هیئت اندیشه ورز استان، شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در تاریخ نهم آذر ماه سال جاری برگزار شد.

  • نویسنده : زهرا شهبازی