مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بوشهر بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشور در ورود گردشگر را دارد و حدود ۳ میلیون نفر سفر اقامت در بوشهر ثبت شده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس؛ هوشنگ رستم‌پور شهیدی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر  با اشاره به حجم افزایش سفرهای نوروزی اظهار داشت: بوشهر بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشور در ورود گردشگر را دارد و حدود ۳ میلیون نفر سفر اقامت در بوشهر ثبت شده است.

وی تعطیلات نوروزی را فرصتی برای صله رحم و بازدید از فامیل، اقوام، خانواده و دوستان دانست و بیان کرد: در راستای تمهیدات لازم سفر کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی روزانه جلسات خود را برگزار می‌کند و دستگاه‌های مرتبط آمادگی خود برای ارائه خدمات به مسافران را گزارش می‌دهند.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با بیان اینکه آمار مسافران نوروزی استان بوشهر قابل مقایسه با سال گذشته که ممنوعیت سفر بوده نیست تصریح کرد: خیل عظیم و سیل آسای مسافران و گردشگران در نقاط مختلف استان اقامت دارند و این آمار به احتمال زیاد همچنان افزایش خواهد یافت.

رستم‌پور از سه میلیون سفر اقامت در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: طبق اعلام دبیر ستاد خدمات سفر تاکنون استان بوشهر بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشور در ورود گردشگر را دارد و حدود سه میلیون نفر سفر اقامت در بوشهر ثبت شده است.

وی از ایجاد ۵۰ کمپ نوروزی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: روزانه ۳۰ هزار نفر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شده است.

 

 

  • نویسنده : سپیده قائدی