سپاهان مانند فصول قبل حضور پر هیاهویی در نقل و انتقالات ندارد اما حضور مربیان با تجربه خارجی و تلاش برای حفظ شاکله اصلی تیم می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای زردپوشان اصفهانی باشد.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، سپاهان پنجره نقل و انتقالاتی امسال را با چند شوک بزرگ آغاز کرد، استعفای نویدکیا و جدایی چند ستاره بزرگ از جمله اسماعیلی‌فر، رفیعی، گولسیانی و میرزایی مدیران این باشگاه را در شرایط سختی قرار داد و باعث نگرانی گسترده هواداران این تیم شده بود. با این حال حضور ژوزه مورایس در راس کادرفنی‌ سپاهان، جو اطراف این تیم را آرام کرده و باعث شده امیدواری‌ها درباره زردپوشان اصفهانی در فصل آینده افزایش یابد.

تکمیل کادرفنی با ۳ مربی پرتغالی

مدیران سپاهان در چند روز گذشته با به خدمت گرفتن سه مربی خارجی، ترکیب کادرفنی خود را تکمیل کردند و با کادری تماماً خارجی آماده حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر می‌شوند. زردپوشان اصفهانی با هوگو آلمیدا، ستاره نامدار تیم ملی پرتغال به عنوان دستیار اول مورایس قرارداد بستند و این مربی مشهور پرتغالی که پیش از این در تیم الهلال عربستان با مورایس همکاری کرده بود، از این به بعد در خدمت زردپوشان اصفهانی خواهد بود.

مدیران سپاهان که در فصل گذشته بارها به خاطر ضعف در بدنسازی و عملکرد دروازه‌بان‌هایشان مورد انتقاد قرار گرفته بودند، با جدایی محرم ترجیح دادند تا از مربیان خارجی به عنوان بدنساز و مربی گلرها بهره بگیرند و به درخواست مورایس با پائولو سانتوس و ژائو پدرو قرار داد بستند.ژوائو پدرو مربی بدنساز جدید سپاهانی‌ها پیش از این در تیم‌های چلسی و رئال مادرید با ژوزه مورینیو همکاری کرده و کارنامه درخشانی با خود همراه دارد. پائولو سانتوس نیز که به عنوان مربی دردازه‌بان‌ها به سپاهان پیوسته، مثل پدرو با درخواست مورایس به کادر سپاهان اضافه شده است.

از قرارداد با زکی‌پور و دانشگر تا تمدید با سلمانی و نژادمهدی

سپاهانی‌ها اگرچه در پنجره نقل و انتقالات امسال بر خلاف رویکردشان در چند فصل اخیر، تاکنون فعالیت چندانی نداشته و هنوز نتوانسته‌‌اند بازیکن خاصی را به ترکیب خود اضافه کنند، اما اتفاقات چند روز اخیر نشان از بهبود شرایط زردپوشان اصفهانی دارد.

اولین خرید سپاهانی‌ها در نقل و انتقالات امسال، میلاد زکی‌پور، مدافع چپ فصل گذشته گل‌گهر سیرجان بود. زکی‌پور ۲۷ ساله در شرایطی به سپاهان پیوست که شایعات زیادی درباره انتقال وی به پرسپولیس وجود داشت اما واکنش تند هواداران سرخ‌دوست در قبال انتقال این بازیکن باعث شد تا مدیران پرسپولیس از جذب زکی‌پور منصرف شوند و مدافع سابق گل‌گهر راهی اصفهان شود.

سپاهانی‌ها در ادامه محمد دانشگر را هم به خدمت گرفتند تا جای خالی گولسیانی در قلب خط دفاع را پر کند. انتقال دانشگر به سپاهان با حواشی زیادی همراه بود، به ویژه درخصوص رقم قرارداد وی شائبه‌های زیادی به وجود آمد و ارقام عجیب و غریبی مطرح شد، با این حال حضور این مدافع ۲۸ ساله می‌تواند خط دفاعی سپاهان را تقویت کند.

سپاهانی‌ها در این مدت قرارداد چند تن از بازیکنانشان را هم تمدید کردند، تا با خیال آسوده‌تری به ادامه راه بپردازند. محمد نژادمهدی اولین بازیکنی بود که قراردادش را با سپاهان تمدید کرد و تا پایان لیگ بیست و چهارم در خدمت این باشگاه خواهد بود.زردپوشان اصفهانی در تازه‌ترین اقدام خود قرارداد یاسین سلمانی و جلال علی‌محمدی را هم تمدید کردند و این دو بازیکن تا پایان فصل آینده در خدمت سپاهان خواهند بود.

در نهایت اگرچه سپاهان مانند فصول قبل حضور پر هیاهویی در نقل و انتقالات ندارد اما حضور مربیان با تجربه خارجی و تلاش برای حفظ شاکله اصلی تیم می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای زردپوشان اصفهانی باشد.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری