«حزب الله» لبنان در بیانیه ای ارتحال آیت الله «ری‌شهری» را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت الله «ری‌شهری» در طول دوران زندگانی خود به امام خمینی (ره) و پس از ایشان به امام خامنه‌ای وفادار بود.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر،  «حزب الله» لبنان بیانیه‌ای را به مناسبت ارتحال آیت الله «ری شهری» صادر کرد. حزب الله در بیانیه خود درگذشت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت الله «ری‌شهری» در طول دوران زندگانی خود به امام خمینی (ره) و پس از ایشان به امام خامنه‌ای وفادار بود.

 

بر اساس این گزارش، حزب الله لبنان در ادامه بیانیه خود آورده است: آیت الله ری شهری در واقع یک عالِم مجاهد بود که در طول چند دهه بسیار طولانی، عمر خود را در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد.

 

حزب الله همچنین عنوان کرده است: ما با قلبی آکنده از غم و اندوه خبر ارتحال آیت الله ری شهری را دریافت کردیم، چراکه وی در زمره علمای برجسته قرار داشت و کسی بود که تألیفات فراوانی را در حوزه اسلامی از خود برجای گذاشت.

 

این گروه مقاومت اسلامی همچنین تأکید کرده است: ما با آیت الله ری شهری آشنا شدیم و او را از نزدیک می‌شناختیم. او همواره حامی مقاومت اسلامی بود. او در شرایط و مراحل زمانی مختلف از حزب الله لبنان حمایت به عمل آورد. فقدان چنین شخصیتی به عنوان یک عالم مجاهد، خسارت بزرگی است.

  • نویسنده : فاطمه خسروآبادی