مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از حضور ورزشکاران استان در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور خبرداد.

به گزارش آماج خبر، حمید بنی تمیم با اشاره به اینکه سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور از بیست وششم شهریورماه به مدت یک ماه برگزار می‌شود، اظهارداشت:استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان، مازندران و یزد میزبان این رقابت‌ها هستند که استان خوزستان نیز به صورت فعال در ۲۴ رشته ورزشی در این المپیاد حضور خواهد داشت.

وی به برگزاری نشست با همه هیئت‌های ورزشی استان و برنامه ریزی‌ها در این خصوص رقابت‌ها اشاره کردو گفت:همه هیئت باید تیم با کیفیت و متناسب با ظرفیت ورزش استان به این المپیاد اعزام نمایند و با برنامه ریزی مناسب نتایج خوبی را در این دوره کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد:اقدامات خوبی از لحاظ پیش بینی هزینه‌ها جهت شرکت در المپیاد انجام شده است که در حال پرداخت به هیئت برای اعزام تیم‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف از برگزاری این المپیاد، کشف استعداد‌ها در تمامی رشته‌ها است، گفت: با کشف این استعداد‌ها و برنامه ریزی دقیق برای آن‌ها می‌توان آینده روشنی برای ورزش کشور رقم زد.

بنی تمیم عنوان کرد:کشف استعداد‌ها در این المپیاد مقدمات حضور پررنگ و موثر ورزشکاران استان و کشور در المپیک ۲۰۲۸ را فراهم خواهد نمود و آینده ورزش کشور را تضمین خواهد کرد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده