وقوع ۲ حادثه رانندگی در بویین میاندشت و تیران از توابع استان اصفهان روز دوشنبه موجب مصدوم شدن ۱۵ نفر از سرنشینان خودروها شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه امروز در روستای ماهور بویین میاندشت یک دستگاه خودروی چیپ واژگون شد که پس از اعلام به اورژانس پیش‌بیمارستانی یک واحد آمبولانس از این مرکز و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: در این حادثه پنج مرد در سنین ۴۰ تا ۵۰ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شد.

وی درباره حادثه دیگرگفت : ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید در تقاطع مهدی‌آباد تیران با یکدیگر، به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام و ۴ واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان ادامه داد: در این سانحه رانندگی ۱۰ نفر شامل چهار مرد و ۶ زن مصدوم شدند.

وی بیان کرد: ۹ نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شده و یک نفر نیز به دلیل عدم رضایت برای اعزام به بیمارستان، به صورت سرپایی درمان شد.

شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

علت این حوادث از سوی پلیس راه در دست بررسی است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان