جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز خانواده‌های شهدا در حفظ و تداوم انقلاب نقش مهمی دارند و ولایت مداری خود را در تبعیت از ولایت فقیه ثابت کرده اند.

به گزارش آماج خبر، سردار “قاسم رضایی” شب گذشته در سفر به استان هرمزگان به همراه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی و روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات استان با حضور در منزل شهید “مصیب عارف نیا” از شهدای نیروی انتظامی در بندرعباس با خانواده معزز این شهید دیدار کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در این دیدار صمیمی طی سخنانی ضمن قرائت فاتحه بر روح مطهر شهید طی سخنانی بیان داشت: همان گونه که شهیدان در حفظ انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده داشتند، امروز خانواده‌های این عزیزان در ادامه راه آنان در حفظ و تداوم انقلاب نقش مهمی دارند و ولایت مداری خود را در تبعیت از ولایت فقیه ثابت کرده اند، شهدا برای همیشه تاریخ، سرافراز و سربلند بوده و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

وی افزود: مهمترین پیام شهدا حمایت از ولایت فقیه بوده و امنیت و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حکم فرماست ثمره خون پاک شهیدان است و ارج نهادن به جایگاه والا و ادامه راه شهیدان وظیفه تک تک ما می‌باشد درواقع شهیدان آبروی اسلام، نظام و ملت هستند و باید به عنوان الگوی برتر معرفی شوند و این ممکن نیست مگر این که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

سردار رضایی اظهار داشت: مسیر شهدا مسیر الهی بوده و هر زمان آن را انتخاب کنید در همه ابعاد زندگی موفق و پیروز خواهید بود خانواده معزز شهدا با ایثار و صبورانه در راه شهدای عزیز شکیبایی داشتند و خداوند متعال را شاکر بودند ما به دعای خیر این عزیزان نیاز داریم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشورخاطر نشان کرد: اخلاص، ولایت مداری و تبعیت محض از، ولی فقیه باعث برجسته شدن شهدایی مانند شهید “حاج قاسم سلیمانی” شد ما هم پیمان می‌بندیم که در همه ابعاد زندگی و عرصه‌های مختلف راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

  • نویسنده : محمد خرم زاده