ماموران در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و دربازرسی آن ۱۲۸ کیلو حشیش را کشف و ۳ قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۲۸ کیلوگرم حشیش در شهر یزد خبر داد.

 

 

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از خبری در خصوص بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله موادافیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.

 

وی ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی و رصد دقیق اطلاعاتی ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی یک دستگاه سواری “پژو” حامل این محموله در شهر یزد شناسایی و تردد خودرو مدنظر قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و دربازرسی آن ۱۲۸ کیلو حشیش را کشف و ۳ قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

 

 

 

جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یزد خبر داد

سرهنگ “منوچهر نصیری” در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهید چمران یزد با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار در شهر یزد مطلع شدند.

وی ادامه داد: ضمن اشاره به رصد اطلاعاتی و اخذ مجوزقضائی، ماموران پس از تکمیل تحقیقات ودر بازرسی از این انبار ۳۷ دستگاه ماینرغیر مجاز کشف کردند

سرهنگ نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل ومتهم به مراجع قانونی معرفی شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: با تلاش ماموران یگان امداد، سارق گوشی هوشمند دستگیر شد.

 

سرهنگ “حمیدرضا اکبری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان یزد به فردی که در کنار خیابان در حال تردد بود مشکوک شدند.

 

وی افزود: ماموران با بررسی بیشتر متوجه شدند که گوشی تلفن همراه که در دست این فرد است متعلق به وی نبوده و به همین منظور تحقیقات بیشتری را انجام دادند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: متهم که در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقت بود در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به سرقت موبایل اعتراف کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هنگام صحبت کردن با تلفن همراه در کوچه و خیابان، تلفن خود را به گونه ای در دست بگیرید که خارج کردن و قاپیدن آن به سادگی اتفاق نیفتد.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از توقیف ۸۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.  

 

سرهنگ “اکبر شفیعی” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با هنجارشکنان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی و همچنین توجه به مطالبات به حق شهروندان ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با رانندگان خودرو و راکبین موتورسیکلت برهم زننده سلب آسایش و آرامش شهروندان و همچنین امن سازی تفرجگاه ها در خرداد ماه در دستور کار ماموران یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

 

سرهنگ “شفیعی” در ادامه گفت: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۶۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۷ دستگاه خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در خاتمه ضمن مثبت ارزیابی نمودن این طرح، سرعت غیرمجاز، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و مخدوش بودن پلاک را عمده تخلف رانندگان و راکبان وسایط نقلیه توقیفی عنوان و تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی از اولویت‌های کاری پلیس است و شهروندان هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و فعالیت های مجرمانه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیرو انتظامی اطلاع دهند.

  • نویسنده : فاطمه السادات میردهقان