معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: خسارت‌های خشکسالی به کشاورزان استان ایلام از محل اعتبار‌های مربوطه در بودجه سالجاری جبران می‌شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته آقای  فریبرز عباسی گزارشات و مستندات خسارت‌های ناشی از خشکسالی در کلیه استان‌های کشور جمع آوری شده و در تلاشیم از طریق اعتبار‌های تخصیصی آن‌ها را جبران کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی امروز در جریان سفر به شهرستان آبدانان گفت: استفاده از روش‌های نوین کشاورزی، توسعه آموزش‌های کاربردی بهره وران، نظارت دقیق بر فرایند کاشت، داشت و برداشت و استفاده بهینه از نهاده‌های مورد نیاز به صنعت کشاورزی رونق بخشیده و چالش‌های زیان آور آنرا کاهش می‌دهد.

او پدیده خشکسالی در استان ایلام و بعضی از استان‌های دیگر را سخت و کم سابقه دانست و گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده و احصاء دقیق آمار، خسارت‌های ناشی از خشکسالی را از محل اعتبار‌های مربوطه در بودجه سالجاری جبران می شود.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در این سفر از طرح‌های در دست احداث و بند‌های انحرافی چم کبود، هزارانی و مولاب آبدانان بازدید و نسبت به تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز آنان قول مساعد داد.

  • نویسنده : زهرا شهبازی