سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مشی مبارزاتی قهرمان مبارزه با استعمار؛ شهید رئیسعلی دلواری باید در کتب سایر دوره‌های تحصیلی منتشر شود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، غلامحسین مهران پور در گردهمایی مشترک معاونان پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و رؤسای گروه تحقیق و پژوهش ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اظهار داشت: داستان زندگی و مبارزات شهید رییسعلی دلواری در کتاب کلاس پنجم قرار گرفته است، اما باید در کتاب‌های دیگر دوره‌ها نیز گنجانده شود.

وی با اشاره به قرارگرفتن داستان شهید رییسعلی دلواری در بخش بخوان و بیندیش فصل سوم کتاب بخوانیم کلاس پنجم افزود: انتشار داستان زندگی این قهرمان ملی در دروس همه دوره‌های تحصیلی سبب می‌شود تا دانش آموزان امروز و آینده سازان فردای ایران اسلامی با رشادت‌ها و شهامت‌های فرمانده جوان بوشهری در مبارزه با نظامیان بریتانیایی آشنا شوند.

مهران پور با تاکید بر ارتقای جایگاه پژوهشگاه معلمان و حمایت از معلمان پژوهشگر اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی برای فرهنگیان پژوهشگر می‌تواند نقش موثری در تحقق این رویکرد و هدف داشته باشد.

وی طرح معلم پژوهنده را یکی از برنامه‌های موفق در آموزش و پرورش دانست و افزود: پژوهنده شدن معلمان، سبب رشد پرسشگری در محیط مدرسه و کلاس درس می‌شود.

  • نویسنده : حدیث ظریفدوست