به گزارش آماج خبر، سرهنگ “فرج رستمي”گفت: مرزبانان هنگ مرزی دهلران در راستاي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اجراي کمين هدفمند و استفاده از تجهيزات اپتيکي پس از درگيري مسلحانه با قاچاقچيان، موفق به کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگي از نوع کلاشينکف شدند.   وی با بیان اینکه این عملیات با […]

به گزارش آماج خبر، سرهنگ “فرج رستمي”گفت: مرزبانان هنگ مرزی دهلران در راستاي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اجراي کمين هدفمند و استفاده از تجهيزات اپتيکي پس از درگيري مسلحانه با قاچاقچيان، موفق به کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگي از نوع کلاشينکف شدند.

 

وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری عوامل نیروی زمینی ارتش صورت پذیرفت، افزود: در اين عمليات قاچاقچيان با تنگ ديدن عرصه و عدم توانايي مقابله با مرزبانان با رها نمودن محموله خود با استفاده از موقعيت جغرافيايي و تاريکي شب از محل متواري شدند که شناسايي و دستگيري آنان در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

 

سرهنگ رستمي ضمن قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي مرزبانان، اظهار داشت: امروز مرزبانان بيش از هميشه براي حفظ و حراست از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجويانه و خرابکارانه در نوار مرزي قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

  • نویسنده : فاطمه جلیلیان