رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی قم گفت: شناگران قم در مسابقات مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا، امیرملک محمدی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی قم گفت: مسابقات شنای قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی ملبورن استرالیا، دوم تا چهارم شهریور ماه در اصفهان برگزار شد و تیم هیات شنای قم با ترکیبی از نوجوانان به این رقابت ها اعزام و موفق به کسب نتایج قابل قبولی شد.

وی افزود: علی مظفری، محمد حسن مختص آبادی و مبین مرادی با سرپرستی و مربیگری علیرضا پرنده غیبی در این دوره از مسابقات شرکت کردند. همچنین دیگر شناگر نوجوان قمی آراد مهدی زاده نیز با تیم شنای پایگاه ملی آزادی در مسابقات شرکت کرده و موفق به ثبت رکوردهای عالی در این مسابقات گشت.

ملک محمدی ادامه داد: این موفقیت از این حیث قابل توجه است که این شناگران نوجوان بوده و در مسابقات رده عموم شرکت نموده اند.

وی در خصوص مهمترین نتایج شناگران قمی در پایان مسابقات خاطرنشان کرد: ، آراد مهدی زاده در رشته ۲۰۰ متر قورباغه با رکورد ۰۲:۲۵:۴۱ در جایگاه ششم ایستاد، وی در رشته ۱۰۰ متر قورباغه نیز با زمان ۰۱:۰۴:۶۵ رتبه ششم را به دست آورد، مهدی زاده همچنین در رشته ۵۰ متر قورباغه با ثبت زمان ۲۹:۸۲ رتبه هفتم را تصاحب کرد.

وی افزود: علی مظفری در رشته ۵۰‌ متر آزاد با رکورد ۲۴:۵۱ در رتبه دوازدهم ایستاد، محمد حسن مختص آبادی نیز در رشته ۲۰۰ متر کرال پشت با رکورد ۰۲:۴۰:۰۶ در رتبه هجدهم قرار گرفت.

  • نویسنده : زهره آقاجانی