نماینده مردم شوش در مجلس: ضرورت دارد که دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

به گزارش آماج خبر، محمد کعب عمیر گفت : در نشست اخیر نمایندگان خوزستان با معاون اول رئیس جمهور یکی از موضوعاتی که بنده مطرح کردم، انتقال مالکیت نهایی شرکت نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان بودم.

 

وی گفت: این روز‌ها شرکت نیشکر هفت تپه ،روز‌های خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار درستی است.

 

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در برنامه‌ریزی مناسب همه اراضی آسیب دیده شرکت هفت‌تپه را احیا کرد و سطح کشت نیشکر در مزارع این شرکت را افزایش داد.

 

کعب عمیر تصریح کرد: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

 

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: برای اینکه شاهد روز‌های طلایی در شرکت نیشکر هفت تپه باشیم و همچنین خاطرات تلخ گذشته این شرکت فراموش شود از دولت انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال نهایی مالکیت این مجموعه بزرگ به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

 

وی یادآور شد: فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ ،شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

  • نویسنده : محمد خرم زاده