نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در مقابل هجمه‌های گسترده رسانه‌های غرب به ایران، نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم.

به گزارش اماج خبر به نقل از صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جمع اعضای دبیرخانه مدرس و جمع نمایندگان استان یزد با اشاره به وضعیت اقتصادی و صنعت گردشگری گفت: در مقابل هجمه‌های گسترده رسانه‌های غرب به ایران نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم و به همین علت گردشگران خارجی در ابتدا دید منفی نسبت به ایران و مردم ایران دارند.در انتقال مبانی انقلاب دچار ضعف هستیم

وی افزود: باید در زمینه صنعت گردشگری با انتقال درست مبانی و مفاهیم انقلاب، فرهنگ ایرانی-اسلامی و تاریخ و طبیعت زیبای ایران، دید منفی ایجاد شده در ذهن گردشگران را تصحیح کنیم.

امام جمعه یزد افزایش آگاهی و اطلاعات راهنمایان گردشگران را عامل مهم جذب گردشگری دانست و تصریح کرد: راهنمایان گردشگران داخلی و خارجی با افزایش اطلاعات و دانش خود در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی و استفاده از مفاهیم به روز این دانش، در بهبود این صنعت مهم می‌توانند بسیار اثرگزار باشند.

وی با اشاره به اهمیت امر ازدواج در دین اسلام گفت: باید شرایط به گونه‌ای باشد که ازدواج برای جوانان آسان شود.

ناصری اظهار داشت: منابع زیادی در زمینه سبک زندگی نوشته شده، اما مهم آن است که راهکار عملیاتی و نتیجه بخش ارائه شود که در این مورد متاسفانه ضعیف عمل شده و ارائه راهکار موثر برای داشتن زندگی بهتر کمتر در جامعه به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه برخی برنامه‌ها فرهنگی است و باید در نهاد انسان جای بگیرد، عنوان کرد: موانع و مشکلات همیشه وجود دارد و مهم این است که با آموزش صحیح و تالیف محتوا مناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی، در شکل گیری شخصیت والا برای نسل جدید و تربیت فرزندانی مستقل موثر عمل شود.

نماینده ولی فقیه در استان، رشد و تعالی نسل جدید را در گرو آموزش صحیح دانست و گفت: با استفاده از افراد نخبه می‌توان در زمینه رشد اقتصادی، علم و فناوری پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

  • نویسنده : فاطمه همتی