به گزارش آماج خبر به نقل از امین زاگرس فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در پی ورود چند سارق به منزل یکی از شهروندان، بلافاصله با سرعت عمل و هوشیاری پلیس ، سارقان دستگیر و اموال سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار  داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ، منزل یکی از شهروندان مورد سرقت قرار گرفته است، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل ، سارقانی که در منزل مسکونی شهروند ایلامی تعدادی وسایل سرقتی را حمل می‌کردند با دیدن پلیس با یکدستگاه خودروی پراید پا به فرار می گذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ،کلیه محورهای خروجی شهر ایلام تحت کنترل قرار گرفت و ماموران، تعقیب و گریز را در دستور کار خود قرار دادند .

وی یادآور شد: در جریان این تعقیب و گریز، سارقان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، خودروی حامل وسایل سرقتی را رها کرده و مجدداً پا به فرار می گذارند که در این بین یکی از متهمان با شلیک پلیس زمینگیر می‌شود.

سرهنگ حیدری زاد تصریح کرد: در جریان این تعقیب و گریز ،۲ نفر از سارقان دستگیر و خودروی سارقان نیز توقیف که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه وسایل مسروقه توسط سارقان به سرقت رفته بود به مالباخته تحویل داده شد گفت: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از پایگاه وکانال خبری پلیس ایلام دریافت کنند.

 

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : امین زاگرس