فرمانده انتظامی کاشان گفت:طرح ذوالفقار باهدف ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش در شهر کاشان اجرا شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: طرح ذوالفقار در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی، شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش شاخص در سطح شهر کاشان اجرا شد.

 

او می‌گوید: با اجرای طرح ذوالفقار و تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و در هماهنگی با مقام قضایی ۱۱ نفر از اراذل و اوباش شاخص که سوابق کیفری ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، قدرت نمایی، اخلال در نظم عمومی، مزاحمت نوامیس، سرقت، ایجاد رعب و وحشت و فروش مواد مخدر داشتند شناسایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی گفت: پلیس در راستای برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می‌شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و با تمام توان در برابر اوباش می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد به امنیت و آرامش مردم خللی وارد شود.

 

سرهنگ کاکاوند گفت: پلیس از تمام ظرفیت‌ها و توان خود در راستای مقابله با جرایم و برخورد با قانون شکنان استفاده خواهد کرد و مجرمان بدانند که هیچگاه نمی‌توانند از نگاه تیزبین پلیس و قانون در امان باشند.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان