امام جمعه دهدشت گفت: دوراندیشی و آینده نگری لازمه ترویج فرهنگ و گسترش پوشش بیمه ای است.

به گزارش آماج خبر، حجت الاسلام وحدانی در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دوراندیشی و آینده نگری لازمه ترویج بیمه و گسترش پوشش بیمه ای است ، اما این دیدگاه باید به صورت جدی تری وجود داشته باشد و در کل جامعه نهادینه شود.
وی افزود: مساله دیگر، موضوع فرهنگ کار است که متاسفانه در این زمینه نیز تا حد زیادی به صورت عمومی ضعیف عمل می کنیم و این از اصلی ترین عوامل عدم توسعه و پیشرفت است. اگر این فرهنگ تقویت شود، امید به توسعه و تغییر وضعیتی که الآن دچارش هستیم, وجود دارد.
امام جمعه دهدشت گفت: سازمان تامین اجتماعی بار سنگینی را در زمینه ارایه خدمات بیمه ای و درمانی به مردم بر دوش دارد، اما انتظار داریم خدمات و امکانات آن در استان بیش از این افزایش پیدا کند.
وی افزود: ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی یکی از خواست های اصلی مردم و بیمه شدگان سازمان در این شهرستان است و امیدواریم پی گیری لازم به عمل آید و مدیران سازمان مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد در این دیدار گزارشی از خدمات و فعالیت های این سازمان در شهرستان کهگیلویه ارایه کرد.

  • نویسنده : صادق آبدار