همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی  به منظور تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مدیر امور نوجوانان دانش آموزی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده بسیج دانش آموزی استان و جمعی از نوجوانان نخبه استان با خانواده شهدا دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز در روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و با هدف تکریم خانواده های شهدا و نیز ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت سید سینا بنی هاشمی  مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی باهمراهی اسماعیل عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و باحضور سرهنگ علوی فرمانده بسیج دانش آموزی استان با خانواده گرانقدر و معزز شهیدان سید محمود و سید حشمت الله حجازی  دیدار کردند .
بنی هاشمی،مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی استان در این دیدار گفت: ایران اسلامی  به واسطه فداکاری‌ها ،جانفشانی ها و رشادت شهدا و جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده و ما امروز وظیفه  داریم که قدردان رشادت های  شهدا و جانبازان گرانقدر باشیم.
عسگری،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر اهمیت ادامه دادن راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: خانواده های شهدا اسطوره و اسوه های صبر و استقامت هستند وتکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.
سرهنگ علوی،فرمانده بسیج دانش آموزی استان اشاره کرد: ما عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم و  خانواده شهدا حق بزرگی برگردن مسئولان دارند.
در پایان این دیدار هدایایی از سوی مسئولین حاضر در مراسم به خانواده شهیدان حجازی اهدا گردید.

  • نویسنده : یاسین سلیمی
  • منبع خبر : روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی