وینگر جدید ذوب‌آهن گفت: هدف ما کسب نتایج خوب است و تلاش می‌کنیم در مقابل تیم‌های متمول که بازیکنان شاخص را جذب کردند، بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم و مطمئن باشید حریف سختی برای آنها خواهیم بود و به راحتی امتیاز از دست نخواهیم داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، محمد ابراهیم رضازاده در ارتباط با حضور در تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: از پیوستن به تیم بزرگ و ریشه‌دار ذوب‌آهن و حضور در اصفهان خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم در کنار بازیکنان و کادرفنی سال خوبی را برای این تیم رقم بزنیم. ذوب‌آهن مدیریت و کادرفنی خوب و باتجربه‌ای دارد و می‌توانیم با کمک آنها نتایج خوبی به دست آوریم.

وی افزود: همکاری با تارتار به من انرژی زیادی داده و به نظرم حضور او در ذوب‌آهن مفید است و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

وینگر ذوب‌آهن درباره رقابت با سایر بازیکنان خط حمله این تیم گفت: پست اصلی من وینگر چپ است و در شهر خودرو هم در این پست بازی می‌کردم. رقابت بین بازیکنان باعث انگیزه و بازدهی آنها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که برای دیده شدن و اثرگذاری بیشتر تلاش کنند.

وی درخصوص نحوه آماده‌سازی ذوب‌آهن متذکر شد: برنامه‌های آماده‌سازی تیم به خوبی پیش می‌رود، ما در روز دو نوبت تمرین می‌کنیم و دوره بدنسازی خوبی را پست سر گذاشتیم و با برگزاری دیدارهای دوستانه آمادگی بیشتری برای شرکت پرقدرت در مسابقات به دست می‌آوریم. هدف ما کسب نتایج خوب است و تلاش می‌کنیم در مقابل تیم‌های متمول که بازیکنان شاخص را جذب کردند، بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم و مطمئن باشید حریف سختی برای آنها خواهیم بود و به راحتی امتیاز از دست نخواهیم داد.

رضازاده حضور قاسم حدادی‌فر در کادرفنی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تیم ما یک تیم جوان و باانگیزه و البته باتجربه است و به لطف خدا امیدوار هستیم که نتایج قابل قبولی را کسب کنیم، حدادی‌فر اسطوره ذوب‌آهن است و قطعاً حضورش کنار تیم و کادرفنی باعث افتخار ما است و سعی می‌کنیم از تجارب حدادی‌فر و نوری استفاده کنیم تا نتایج خوب و راضی کننده‌ای را به دست بیاوریم و عملکرد خوبی به جا بگذاریم.

وی با درخواست از هواداران برای حمایت از تیم خاطر نشان کرد: هواداران ذوب‌آهن همیشه حمایت خودشان را از تیم نشان داده‌اند، باشگاه با حفظ کادرفنی و تمدید با بازیکنان خوب و حفظ شاکله اصلی دنبال رقم زدن روزهای خوب در آینده است و از هواداران انتظار داریم از تیم امسال که یک تیم جوان ولی باتجربه است، حمایت کنند تا بتوانیم کنار هم روزهای خوبی داشته باشیم.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری