به گزارش آماج خبر همدان به نقل از ایرنا همدان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۲۵ فروردین ماه با حضور پرشور و باشکوه مردم در ۴۵ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان روز سه شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و باشکوه مردم در تمامی شهرها و دهستان‌های بزرگ استان همدان همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر همدان ساعت ۱۱ روز جمعه از میدان امام خمینی(ره) و با اجرای سرود آغاز خواهد شد افزود: مسیر حرکت مردم در راهپیمایی روز قدس شهر همدان از میدان امام راحل آغاز می شود و راهپیمایان مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران را طی می کنند و با تجمع در حسینیه امام خمینی(ره) همراه با آیین سخنرانی و قرائت بیانیه با حضور راهپیمایی کنندگان پایان می یابد.

به گفته وی، «احمدرضا فلاحی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم است و نماز وحدت آفرین جمعه نیز به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در پایان مراسم اقامه خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ایجاد پنج غرفه دانشجویی و کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی برای ارائه محصولات فرهنگی در راستای بصیرت افزایی و اجرای برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی و معرفتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در راهپیمایی روز قدس شهر همدان است.

حجت الاسلام فاضلیان از عموم مردم مومن و ولایی استان همدان برای حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه علیه اشتغالگران صهیونیست دعوت کرد.

وی، مبارزه با رژیم صهیونیستی را آرمان والای انقلاب و رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم استان همدان در لبیک به ندای حقیقت مدارانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یک بار دیگر صلابت، بیداری و بصیرت خود را در روز جهانی قدس به جهانیان نشان خواهند داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، گفت: تبیین دائمی و مستمر مساله قدس رسالتی است که باید از همه ظرفیت ها برای تبیین و تثبیت این آرمان استفاده کنیم.

حجت الاسلام فاضلیان، روز جهانی قدس را روز حمایت از مظلوم و نماد مبارزه با اسرائیل اعلام کرد و اظهار داشت: این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی شکل گرفت و هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شده است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دستور و تدبیر ارزشمند و تاریخی امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

  • نویسنده : نسترن فراهانی
  • منبع خبر : ایرنا