مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از درمانگاه‌های خورموج و دلوار خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان هم برقرار می‌شود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ دکتر حسن اسماعیلی در حاشیه بازدید و بررسی روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار اظهار کرد: در حال حاضر از پروژه‌های در دست احداث درمانگاه در شهرهای دلوار، خورموج و دیلم، عملیات ساخت درمانگاه خورموج نهایی شده و پروژه احداث درمانگاه دلوار ۳۷ درصد و درمانگاه دیلم نیز ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های در حال احداث، تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به عدد ۱۲ خواهد رسید.

دکتر اسماعیلی تصریح کرد: شهرستان‌های تنگستان و دشتی که تا پیش از این تنها شهرستان‌های فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بودند با بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و دلوار این شهرستان‌ها نیز از خدمات درمان مستقیم سازمان بهره‌مند خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان کرد: در کنار توسعه کمی و استقرار مراکز درمانی در کلیه شهرستان‌های استان به جد توسعه کیفی خدمات به جامعه تحت پوشش را نیز دنبال خواهیم کرد.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی