رشد ۱۷ درصدی بودجه خوزستان در مقایسه با پارسال، مهم‌ترین دستاورد مجمع نمایندگان استان است.

به گزارش آماج خبر، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، مجلس را خانه ملت و تعداد نمایندگان استان در مجلس یازدهم را ۱۸ نفر عنوان کرد و گفت: این نمایندگان با همسویی و هم افزایی، مشکلات خوزستان را بررسی می‌کنند و در هر جلسه تعدادی مصوبه را به عنوان خروجی برای پیگیری آن‌ها در دستور کار قرار می‌دهیم.

 

قاسم ساعدی به برگزاری جلسه‌های مختلف با استاندار خوزستان، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف اشاره کرد و افزود: در این جلسه ها، خلاءها، مشکلات و مسائل را از مسئولان دریافت و احضاء می‌کنیم.

 

وی نمایندگان خوزستان را جزو مجامع تلاشگر و پیگیر عنوان کرد و ادامه داد: در مرکز بر حسب دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و مسائل موجود در استان را پیگیری می‌کنیم.

 

ساعدی قانون‌گذاری و تدوین قانون برای کشور و نظارت بر اجرای صحیح قانون را وظیفه مجلس شورای اسلامی برشمرد و اضافه کرد: نمایندگان خدمتگزار و نماینده مردم هستند، به عبارت دیگر نمایندگان در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند و با تلاش آن‌ها جلب و جذب اعتبار حتی برای طرح‌هایی که به آن‌ها اعتباری اختصاص نیافته است، خلاء‌هایی اعتباری رفع می‌شوند.

 

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مجمع نمایندگان در ۲ سالی که تشکیل شده است، کار‌های بسیار زیاد و بزرگی انجام داده که از آن جمله می‌توان به رایزنی‌ها برای بودجه سال ۱۴۰۱ استان خوزستان اشاره کرد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده