دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت : ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های موتورکراس، فرمولادریفت و درگ کشور شرکت می‌کنند.

حسین عباسی گفت: دومین دوره مسابقات درگ اتومبیلرانی کشور فردا ۲۹ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود که امیرسینا محمودی در کلاس آزاد در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

 

به گفته وی دومین دوره مسابقات فرمولادریفت کشور فردا جمعه در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود که شهاب پیشانی دار، رضا گله دار، رضا بزرگ، هیراد صفرچی، بهنام برومند و محمد محمدی به عنوان ورزشکار از خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

 

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان می‌گوید: علی امامی نیز به عنوان سرپرست و احسان ابراهیمی به عنوان فنی و امداد، از استان در کنار تیم هستند.

 

این مقام مسئول در پایان آمادگی تمام ورزشکاران اعزامی خوزستان به رقابت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

 

دومین دوره رقابت‌های موتورکراس کشور از امروز ۲۹ بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود که پارسا آسبان و امیررضا عوض پور هر دو در کلاس ۱۵۰ سی سی و امیر کریمی و رایان عباسی به ترتیب در کلاس‌های ۲۵۰ سی سی و ۶۵ سی سی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

  • نویسنده : نرگس راستگو
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان