استاندار یزد در مراسم جشن ازدواج آسان «به رسم طلبگی» با تبریک پیوند ازدواج طلاب حاضر در مراسم، گفت: رویکرد ما در حوزه ازدواج مبتنی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)؛ ازدواج «آسان»، «به هنگام» و «آگاهانه» است و حمایت های لازم در این راستا صورت می گیرد.

به گزارش آماج خبر و به نقل از ایسنا یزد؛ مهران فاطمی استاندار یزد شب گذشته در مراسم جشن ازدواج آسان با عنوان «به رسم طلبگی» به اجرای طرح سامان خانواده در استان اشاره و افزود: با اجرای این طرح و ارائه آموزش های قبل و بعد از ازدواج و ترویج سبک زندگی اسلامی شاهد شکل گیری ازدواج موفق و مستحکم و تربیت خانواده هایی خوشبخت و سعادتمند خواهیم بود.

 

استاندار یزد در مراسم پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت جشن ازدواج یک هزار زوج دانشجوی دانشگاه‌های تهران را قرائت کرد که متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم‌

همسری شما جوانان عزیز را که پیوند دلها و جسمها و سرنوشتها است صمیمانه به همه‌ی شما فرزندان عزیزم تبریک میگویم. توصیه میکنم به همسران خود مهر بورزید، به آنان وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید. از گِره افتادن در رشته‌ زندگی مشترک برحذر باشید و گره‌های کوچک و بی‌اهمیت را نادیده بگیرید. خداوند به شما خوشبختی و شادکامی و اعتلاء روحی عطا فرماید و کانون زندگیتان را با فرزندانی تندرست و صالح، گرمی و روشنی ببخشد.

 

همچنین در این مراسم، مراسم عقدی به صورت نمادین توسط «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد در راستای ترویج ازدواج آسان برگزار شد.

 

  • نویسنده : نرگس انگیزه