معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم به‌ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.

به گزارش آماج خبر، دکتر بهروز رحیمی که به‌منظور بررسی وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی استان بوشهر به این استان سفر کرده است از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس، بیمارستان شهدای هسته‌ای، مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر و طرح‌های در حال ساخت دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بازدید کرد.

وی در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر و بازدید از طرح توسعه بیمارستان بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) دیلم گفت: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به‌دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم کشور به‌ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه سیاست وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم است، افزود: یکی از نکات برجسته در شهرستان دیلم مشارکت فعال خیرین است که کرامت و مشارکت خیرین در طرح‌ها بهداشتی و درمانی جدای از برکات مالی، باعث ترویج مهربانی و انسانیت می‌شود.

وی با تقدیر از خیرین سلامت استان بوشهر، گفت: مشارکت کریمانه خیرین حوزه سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار باعث ارتقای سطح خدمات سلامت به مردم این مناطق می‌شود.

دکتر رحیمی با اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم، ادامه داد: از نگاه وزارت بهداشت، شهرستان‌های کم برخورداری مانند دیلم نیازمند توجه و مراقبت بیشتری به‌ویژه در حوزه سلامت هستند.

طرح توسعه اورژانس بیمارستان و ساخت بخش‌های ویژه NICU و ICU و CCU از جمله طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) شهرستان دیلم است، که با مشارکت خیرین حوزه سلامت در حال تکمیل است.

  • نویسنده : حدیث ظریفدوست