استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، زیرساخت‌های آموزش عالی در نقاط مختلف استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر جمعه در بازدید از محل برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار داشت: در راستای برگزاری باکیفیت کنکور در استان بوشهر برنامه‌ریزی و تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری کنکور در استان خاطرنشان کرد: با تلاش و همکاری دستگاه‌های مختلف شاهد کیفیت مطلوب برگزاری کنکور در سال جاری هستیم.

استاندار بوشهر با آرزوی موفقیت برای کنکوری‌های استان اضافه کرد: امیدوارم به آرزوهای مورد توجه و خیر دنیا و آخرت دست یابند و آزمون در فضای آرام، امن و با کیفیت مطلوب برگزار شد و همه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی خواستار ارتقای کیفیت هیئت علمی و به‌روزرسانی آن مطابق با نیاز امروز شد و بیان کرد: به سبب گرایش حوزه‌های علمی به حوزه‌های تحصیلی تکمیلی اکنون بخش از ظرفیت‌های استان خالی است که باید این ظرفیت فعال شود.

محمدی‌زاده خواستار هم‌افزایی مراکز آموزشی استان با محوریت دانشگاه خلیج فارس شد و افزود: کیفی‌سازی در آموزش و پژوهش، آموزش و پرورش می‌تواند از رشته‌های درسی، محتوای پژوهشی و هیئت علمی آغاز شود و این مهم چارچوب کلی و تنظیم شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در برخی از نقاط استان بوشهر آموزش عالی توسعه نیافته است گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزش عالی در نقاط مختلف استان در دستور کار و در این راستا مراکز آموزشی و دانشکده‌ها در جنوب استان پیش‌بینی شده که باید تکمیل شوند و ظرفیت کمی هم به لحاظ آموزشی ارتقا می‌یابد.

  • نویسنده : سپیده حیاتی