فرماندار بوشهر گفت: در زمان حاضر محدودیتی برای تهیه و خرید نان وجود ندارد و عده ای بی جهت فضا را ملتهب و مسموم می‌کنند این درحالی است که هیچ اتفاق خاصی تاکنون در این زمینه رخ نداده است.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، صالح رحیمی شنبه شب در شورای تنظیم بازار شهرستان بوشهر افزود: امروز منافقان و جبهه ضد انقلاب از راه‌های مختلف از جمله فضای مجازی تلاش می کنند فضای جامعه را ناآرام نشان دهند.

 

وی تاکید کرد: مردم باید آگاه باشند و اجازه ندهند برخی ها به راحتی با موج سواری برنامه های خود که همانا ضربه زدن به نظام است را دنبال کنند.

 

فرماندار بوشهر ادامه داد: هشت گروه بازرسی برای کنترل بازار مشخص شده است که انتظار می رود به صورت دقیق کار بازرسی را انجام دهند.

 

رحیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز هیچ افزایش قیمتی در خصوص نان های حجیم و نیمه حجیم صورت نگرفته صاحبان ساندویچی‌هایی که بی دلیل قیمت را ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش دادند نیز نسبت به تعدیل قیمت خود اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: هرکسی به دنبال برهم زدن نظم اقتصادی مملکت و درگیر کردن ذهن مردم باشد مجرم شناخته می شود.

 

رحیمی با اشاره به واردات سالانه ۱۴ میلیون تن گندم به کشور اظهار کرد: براساس بررسی انجام شده در زمان حاضر از این میزان گندم وارداتی ۶ میلیون تن از این گندمی که با مشکلات زیاد از جمله خشکسالی و در شرایط حساس دنیا و جنگ روسیه و اوکراین تامین می شود مشخص نیست که در کجا مصرف می شود و تلاش دولت بر مدیریت است.

  • نویسنده : فاطیما عباسی