مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در سیاست‌گذاری جدید قرار شد، موازی‌کاری در برخی رشته‌های ورزشی نداشته باشیم و به دلیل این‌که بسکتبال و فوتسال را باشگاه‌های دیگری قدرتمند تیم‌داری می‌کنند، سپاهان تیم‌داری نخواهد کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص حضور هندبال و انحلال فوتسال و بسکتبال در لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان در هندبال پرافتخارترین باشگاه کشور است، هندبال قدمت تاریخی در سپاهان دارد، هندبال جزو رشته‌های اصلی باشگاه خواهد بود، بازیکنان جوان در تیم دوم هندبال سپاهان تجربه کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: فوتسال را سال گذشته داشتیم اما در سیاست‌گذاری جدید قرار شد، موازی‌کاری در برخی رشته‌های ورزشی نداشته باشیم و به دلیل این‌که بسکتبال و فوتسال را باشگاه‌های دیگری قدرتمند تیم‌داری می‌کنند، سپاهان تیم‌داری نخواهد کرد.

ساکت خاطرنشان کرد: با محمدی‌راد برنامه ۳ ساله‌ای را پشت سر گذاشتیم اما به این جمع‌بندی رسیدیم که بازیکنان اصفهانی جمع‌آوری شوند و از دسته یک شروع کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص استفاده از مربی خارجی برای هندبال بانوان گفت: مربی تیم هندبال بانوان سپاهان، مربی تیم ملی است و به این دلیل انتخاب شد که بتوانیم از دانش مربیان خارجی برای پرورش مربیان داخلی استفاده کنیم.

  • نویسنده : نگین جان نثاری