فرمانده کل انتظامی کشور در جمع اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت و گزارشی از اقدامات و برنامه‌ها پلیس در مقابله و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی ارائه کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در نشست اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسه ضمن تأکید بر دغدغه‌مندی جامعه مدرسین نسبت به مسائل اجتماعی اظهار کرد: جامعه مدرسین قبل از انقلاب به منظور همراهی و پشتیبانی از انقلابی که امام خمینی (ره) معمار آن بودند، تأسیس شد و پس از انقلاب نیز پیوسته در جهت خط حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری در حرکت بوده و همیشه نسبت به مشکلات و چالش‌های نظام اسلامی، دغدغه مند بوده است.

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و رویکردهای پلیس در پیشگیری و مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی از جمله مسئله عفاف و حجاب، سرقت، جرایم سازمان یافته و فضای مجازی، اظهار داشت: مجموعه انتظامی کشور در مقابله با تهدیدات و شبیخون فرهنگی دشمن هیچ‌گاه از تلاش دست برنداشته و نخواهد داشت.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه انتظامی کشور، در محورهای مختلف به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

  • نویسنده : فاطمه خسرو آبادی