مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سرویس‌دهی اختصاصی اتوبوسرانی برای نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از سه مسیر انجام می‌شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس روحانی گفت: همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در روز‌های پنجم تا دهم اردیبهشت، سرویس‌دهی اختصاصی شرکت واحد اتوبوسرانی برای مراجعه‌کنندگان این نمایشگاه انجام می‌شود.

 

شرکت واحد اتوبوسرانی سه مسیر برای حرکت اتوبوس اختصاصی به سمت هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشخص کرده است که شامل مسیر شماره یک از مبدا میدان بزرگمهر، میدان احمدآباد، خیابان جی، خوراسگان به مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان سرویس‌دهی می‌کند.

 

او درباره مسیر شماره دو نمایشگاه قرآن و عترت، گفت: این مسیر از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و با گذر از خیابان ابن‌سینا، میدان قدس، میدان لاله، خیابان زینبیه و حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) به مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان می‌رسد.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه می‌گوید سرویس‌های برگشت از مبدا نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به سمت میدان‌های اصلی شهر نیز فعال خواهد بود، همچنین مسیر شماره سه از میدان آزادی آغاز می‌شود و با گذر از خیابان سجاد، باغ گل‌ها، خیابان سلمان فارسی و میدان شهدای هسته‌ای به نمایشگاه اصفهان می‌رسد، البته تمام اتوبوس‌ها ساعت ۱۶:۳۰ از مبدا‌های مشخص شده حرکت می‌کنند.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان