جمال زارعی گفت: با بازرسی‌هایی که در استان شده، ۶ نانوایی فانتزی با دارا بودن میانگین ۹۰ کیسه آرد، بسته هستند که اگر پخت نکنند آرد آنان ضبط و به نانوایی‌های فعال داده می‌شود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر درباره ادعا‌های نانوایی‌های فانتزی درباره اتمام سهمیه آرد به‌دلیل خدمات‌دهی به مسافران نوروزی گفت: درگاه خرید سهمیه آرد هر نانوا در استان برای نانوایی‌های فانتزی، حجیم و نیمه‌حجیم از ماه قبل باز می‌شود تا نانواداران درخواست خود را برای کل ماه بعد ثبت کنند؛ وچون سهمیه اردیبهشت در فروردین درخواست، خریداری و تحویل شده، اکنون توجیهی ندارد که نانواداران ادعای کمبود و یا نبود آرد کنند.

 

وی افزود: با توجه به این‌که آرد این ماه با قیمت ماه قبل به نانوایی‌ها فروخته شده، آنان باید نان را به همان نرخ گذشته بفروشند.

 

زارعی با توجه به روی‌دادن برخی تخلفات و یا کمبود نان فانتزی در استان گفت: ۵ تیم بازرسی، ویژه نان فانتزی‌ها ایجاد شده و در حال گشت است که تا کنون روشن شده که ۶ نانوایی فانتزی با دارا بودن میانگین موجودی ۹۰ کیسه آرد، بسته هستند که هشدار می‌دهیم اگر از امروز پخت نکنند آرد آن‌ها ضبط و به نانوایی‌های فعال داده می‌شود.

 

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر درباره قیمت آرد برای خرداد گفت: قیمت آرد برای ماه بعد هم قرار است امروز با مشورت استانداران نهایی شود که تا فردا قیمت آن اعلام و از اول خرداد قیمت جدید اجرایی می‌شود.

 

وی با تأکید بر این‌که در زمینه آرد، گندم و کالای اساسی کمبودی نداریم و مردم نگران نباشند، افزود: قیمت نان سنتی تغییری نخواهد کرد. همچنین تمام سهمیه ماهانه گندم استان برای دو ماه آینده از استان خوزستان و گندم وارداتی تأمین شده و جای نگرانی نیست.

 

 

 

  • نویسنده : سپیده حیاتی