قیمت انواع سکه در بازار طلا به‌دنبال نوسانات کاهشی قیمت دلار، کاهش قیمت را تجربه می‌کند، به‌گونه‌ای که قیمت سکه امامی ۵۰ هزار تومان ارزان شده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ در شرایطی که قیمت اونس جهانی با افزایش قیمت معادل ۱۸۳۵ دلار و ۲۲ سنت ثبت شده است‌، اما بازار طلا و سکه برخلاف سیر نزولی بازار جهانی و به‌دنبال نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند؛ به‌گونه‌ای که قیمت سکه امامی ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ١۴میلیون و ۲۷۶ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۳۲۱ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۸۸۰ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۸۹۵ هزارتومان بود که کاهشی نزدیک به ۱۵ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۸۷۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۰۲ تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۳۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ٢ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان کاهشی در حدود ۵۰ هزار تومان داشته است.

 

  • نویسنده : فاطمه جلیلیان