مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به بارش باران و جاری شدن سیل در محورهای مواصلاتی استان گفت: بارندگی و سیلاب اخیر ۲۳.۶ میلیارد تومان به جاده‌های استان بوشهر خسارت وارد کرد.

به گزارش آماج خبر، عبدالکریم اخترشناس با اشاره به نقش مهم راهداران درخدمات‌رسانی به جامعه هدف اظهار داشت: در پی هشدار بارش باران تیم‌های راهداری در تمام نقاط استان بوشهر استقرار یافت و اکنون هم در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی از استقرار بیش از ۲۰۰ نفر با ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات و لجستیک راهداری در ۱۶ راهدارخانه استان بیان کرد: علاوه بر آن ۲۰ سامانه نظارت تصویری به‌صورت شبانه‌روزی جاده‌های مهم و اصلی استان رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از وارد شدن خسارت به راه‌های استان خبر داد و بیان کرد: بارندگی و سیلاب اخیر ۲۳٫۶ میلیارد تومان به جاده‌های استان بوشهر خسارت وارد کرد.

اخترشناس با بیان اینکه ۱۱٫۶ میلیارد تومان خسارت به جاده‌های دشتستان وارد شد گفت: بررسی اولیه نشان می‌دهد سیلاب ۷٫۵ میلیارد تومان به محورهای مواصلاتی تنگستان و ۴ میلیارد تومان به جاده‌های دشتی صدمه زد که بیشترین خسارت در حوزه راه‌ها، ابنیه فنی و پل بوده است.

وی ریزش کوه در محور اهرم استان بوشهر به فراشبند فارس را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: تلاش برای بازگشایی این محور از صبح امروز آغاز شده که پیش‌بینی تا پایان امروز تردد در این محور برقرار شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: گردباد و طوفان ۱۲٫۶ میلیارد تومان به تأسیسات برق این استان خسارت وارد کرد.

غلامرضا حشمتی عمده تأسیسات خسارت دیده را در مناطق جنوبی و مرکزی استان بوشهر دانست و بیان کرد: خسارت شهرستان دشتستان نسبت به سایر مناطق استان بیشتر است.

وی با بیان اینکه برق مشترکان در هیچ کدام از مناطق استان بوشهر قطع نشد خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز فعالیت سامانه مونسون تیم‌های مختلف عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در آماده باش کامل قرار گرفتند تا تأمین برق مشترکان به صورت پایدار انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، عمده خسارت وارد به خطوط فشار متوسط و پایه و دیگر تجهیزات دانست و تصریح کرد: ۴۸ تیم عملیاتی در حوزه اتفاقات برق در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر هستند و در آمادگی کامل قرار دارند.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی